Zadovoljan kupac i korisnik je naša najveća vrijednost!
Poslovni uspjeh društva, temeljen na održivom razvoju, VODOOPSKRBA d.o.o., zasniva se na stalnoj komunikaciji s kupcima i korisnicima usluga te prepoznavanjem
njihovih sadašnjih i budućih potreba.
Cjelokupnu poslovnu izvrsnost, društvo temelji na ispunjenju očekivanja svih zainteresiranih strana, podržava kroz osiguranje konstantne izobrazbe i usavršavanja, poticajnog okruženja i osiguranje potrebnih resursa. Društveno odgovorno ponašanje ostvarujemo kroz pravovremenu, neprekidnu, pouzdanu i u dostatnoj količini opskrbu zdravstveno ispravnom vodom za piće, te predajom tako očuvane vode za piće, do mjesta preuzimanja na slavini potrošača, odnosno kroz sve ostale poslovne aktivnosti, a koje sačinjavaju:
- Crpljenje, prerada i distribucija, odnosno, opskrba pitkom vodom domaćinstva te ostalih proizvođača čiji je voda dio proizvodnog procesa na području Južne Baranje, te opskrba distributera vode na području cijele Baranje.
- Izvođenje radova na izgradnji i održavanju komunalnih vodnih građevina.
- Provođenje mjera zaštite podzemnih voda crpilišta radi održavanja i poboljšanja kvalitete i kvantitete vode.
Integrirani sustav upravljanja, uspostavljen je i održavan prema zahtjevima normi ISO 9001 i HACCP načelima na način da zaposlenici na svim razinama, predvođeni upravom društva, imaju obvezu:
- Zadovoljavati zakone i druge obvezujuće propise u pružanju komunalnih usluga vodoopskrbe, odvodnje i dr.
- Zadovoljavati zahtjeve i potrebe korisnika-potrošača, naručitelja, zaposlenih i naših vlasnika.
- Sprječavati nepovoljne utjecaje na okoliš, ugrožavanje zdravlja i sigurnosti ljudi te odgovorno gospodariti s prirodnim resursima.
- Postupati u skladu s utvrđenim postupcima i dodijeljenim odgovornostima.
- Neprestano poboljšavati djelotvornosti svojih postupaka i poslovnih procesa.
Uprava društva redovito utvrđuje godišnje ciljeve tako da omogući ostvarenje vizije, misije i politike kvalitete.